onsdag 17 augusti 2011

Megabindan!!

Det finns många kvinnor inklusive jag själv som har svårt att hitta mensskydd som är trygga och inte läcker igenom! För oss har jag skapat megabindan!
Jag har testat allt! Både nattbindor och dagbindor. Tamponger vill jag helst inte använda, men de funkar tyvärr inte ändå de första dagarna.
Mitt problem är att jag blöder mycket! och bakåt :o)) Med dessa bindor så kan jag sitta i soffan utan att oroa mig för att läcka igenom. Det har jag aldrig kunnat innan.
Vad är då hemligheten? Jo megabindan innehåller 6 lager med flanell och ett lager med PUL, ett polyestertyg som andas men som inte släpper igenom fukt. Den är lång och bred. Men ändå inte otympligare än en vanlig nattbinda. Bindan knäpps med en knapp om trosan.
Just dessa två ska till en väninna som också testat allt. Jag hoppas att hon testat färdigt när hon testat dessa bindor!
En megabinda kostar 70 kr och sys på beställning.
Övriga priser:
Trosskydd: 40 kr
Dagbinda: 50 kr
Nattbinda: 60 kr
Maila mig om du vill beställa tygbindor!


Inga kommentarer: