måndag 24 oktober 2011

Jag vann!!

Jag brukar skicka in till olika tävlingar, för om man inte prövar kan man ju inte vinna! Denna gången tävlade jag tidningen 101 idéer Och titta! Jag vann! En fin bok med massor av mönster och även tyg till väskan på framsidan.Jag vann i juli men först boken kom bort på posten! Ni vet posten som gör reklam för att det är säkert att skicka med dom! Ni kan gissa vad jag tycker om den reklamen! Falsk marknadsföring! För det stämmer inte.
Efter maila fram och tillbaka så kom boken rekommenderat, jag fick även en jätte fin broderibok av Karin Holmber, den kom som lite plåster på såren. Sånt gillar vi :o))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till fin vinst!
Nämen kom den andra boken bort!!?? Har, tyvärr, hört om ganska mycket som har försvunnit på posten den senaste tiden. Trist... och man undrar ju var paket/kuvert tar vägen?!
Kram

Henrietta sa...

Ja det är skrämmande hur mycket som kommer bort. Jag har också funderat på var allt finns !