söndag 9 oktober 2011

Tuttar, pattar, brön, rattar, bröst.....

ja kärt barn har många namn :o)) Nu i oktober är ju brösten extra mycket i fokus iom Rosa Bandet. I min hall möts man av detta, en hel skål med härliga bröstvårtor!Jag fick hjälp att virka dessa för några år sedan, det var då jag inte kunde virka själv och även om Krimskrams, som hon hette i cyberrymden, la ut mönstret skrev jag inte ner det! Hur korkad får man vara på en skala??
Därför blev jag riktigt glad när jag såg att Pysselkiise hade gjort ett mönster på just virkade tuttar och lagt ut på sin blogg. För nu kan jag ju virka flera, eftersom jag lärt mig virka! Det är ju hur bra som helst!!

2 kommentarer:

maxell sa...

Haha. Härligt att se dem igen!

Henrietta sa...

Ja visst är det :o)) Varje oktober kommer de till bloggen på besök!