torsdag 29 december 2011

Fyndat!

Fynda är himla roligt att göra!! Jag gillar ju burkar av alla de slag och har länge suktat över dessa fina glasburkar fast då i ofärgat glas. Men så fanns dessa röda sköna saker på halva priset så då var det ju inga diskussioner!! De skulle hem till mig!! Så nu ska de in i skafferiet fyllda med mjöl och annat!
Vi åkte även runt på några loppisar och på en hittade jag denna roliga saken. Om man trycker på bågen så byter pippisarnas plats.

Halva priset är ju inte helt fel! Dessa små godingar + 2 vita lakan kostade 30 kr!! Kan man bli annat än glad! Det röda tyget trodde jag var ett påslakan men det visade sig vara ett överdrag av något slag. Men fint är det! De beige tygerna får nog bli fodertyger och lapptäcken. Kanske en börs eller så.

Jag insåg att vi inte hade så många små juldukar så det har jag letat efter. Efter jul är det bäst för då är det rea :o)) så 3 kr betalade vi. Nästa skamligt billigt!
Idag ska det bli några nyårskort gjorda har jag tänkt. Vi får väl se :o))

1 kommentar:

Siv sa...

Snygga burkar!!
Ha nu ett riktigt skönt avslut på det gamla året och så önskar jag dig ett GOTT NYTT ÅR!