fredag 30 mars 2012

Hemlispaket nr 2

Ytterligare ett härligt paket från min Hemliskompis! Båda garnerna är helt ljuvliga! Men nu vill jag ha lite tips på vad jag ska sticka. Jag är lite insnöad på mössor och sjalar :o)) så jag behöver råd!Även denna gången fick jag fina fina kort! Fast min hemliskompis är verkligen hemlig! Inte en ledtråd, ingen som jag fattar i alla fall :o)) Även dessa kort sitter på väggen! Jag fick en ett erbjudande om den nya sticktidningen MbyM men den har jag redan köpt! Men jag tackar för omtanken!
Här kan du se förra månadens paket!

Stort tack till min hemliskompis!! Paketen är för ljuvliga!

4 kommentarer:

Maria sa...

Bäbiskofta? :)

Henrietta sa...

Allra helst i det rosa då va?
/H

Marie sa...

VisaLisas Gratitude är ett väldigt tydligt och trevligt mönster.

Henrietta sa...

Ja jag har faktiskt tänkt på den! Tack för tipset!

//H