måndag 28 maj 2012

Fina balkongen och elefanten :o))

Äntligen har jag fått lite ordning på balkongen! Det känns så skönt! Det har blivit en hängampel med petunior, 3 pellargoner; en vit och två rosa. En solros dom vi fick av faster Ulla, den obligatoriska tomaten och lite gräslök.

Vi har letat efter en bänk och hade sådan tur att mamma inte skulle ha sin längre!

På bordet står vårglöden i en påskhöna :o)) vi fick även liljekonvaljer av svärmor.

Indiska delade ut presentkort på 50 kr via WRAPP och då passade jag på och köpte denna underbara vattenkanna till balkongen. Helt gratis blev det!

I fredags kom första numret av sex. Även tidningen är helt gratis! Jag svarar på frågor via RAM-panel och som tack får jag då en tidningsprenumeratin. Sommaren är räddad!

En fin liten börs kom idag från HERGAS, man fick den om man tipsade 5 vänner. 

Solen skiner och det är så härligt med sommar! Nu ska jag dricka en god kaffe latte och fortsätta sticka på filten som jag ska skänka till barnen i Gambia!

OBS!! Glöm inte att kolla på fliken Tjäna/Spara pengar! Jag får en massa bra tips där!!

Inga kommentarer: