söndag 3 juni 2012

Det blev bra men inte som jag tänkt mig :o))

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, men det kan ju bli bra ändå!
 Efter att jag jobbat på förmiddagen så tänkte vi åka till Rödeby där det var Rödebydagen, det är marknadsstånd och loppis och riktigt trevligt! Vi hann dit och gå på toa :o)) sedan åkte vi igen! Palles morbror och moster är här från Norge och de hade en stund över så då passade vi på att träffa dom. För vi hinner ju båda tänkte vi! Men det gjorde vi inte för jösses vilket regn och åskväder som kom in! Så när det äntligen hade dragit över så hade alla gått hem!

Men vi hade det bra ändå! Vi åkte och köpte lite räkor och annat gott så gjorde vi räkmacka och hade en riktigt skön lördagskväll.

På Coop hämtade jag ut en portionsrätt från felix som jag fick testa via Freebee, en app till telefonen.

Inga kommentarer: