onsdag 23 januari 2013

Vilken underbar födelsedag!!

Inte visste jag att man kunde ha en sådan bra födelsedag! Jag har blivit så uppvaktad! 
Jag tror jag vill fylla år jämt :o))
Dagen började med att vi gick upp som vanligt och sedan kom Palle och slet upp skafferidörren och åt russin! Jag lovar att jag undrade om han hade alla hästar hemma! Han går och hämtar ett paket och sjunger för mig!
Tydligen ska man inte sjunga innan man ätit, därav russinen :o))
Jag fick ett hjärta till ett hjärta ♥ öppnar man hjärtat hittar man en klocka.

Den sötaste hälsningen kom från Leyia ♥ jag tror att mamma Maria varit med på ett hörn :o))

Vid 11 tiden ringde det på dörren och där stod ett blomsterbud med 2!! blommor till mig!
En orkide från Ottilia och Stefan

Och en underbar tulpanbukett från Carro!

Jag har varit ledig idag och pysslat lite och tagit det lugnt. Så skönt att bara få vara!

Efter lunch ringde det på dörren igen!! Då stod Britt-Marie utanför! Hon hade en bukett blommor från mina sticktanter! Jag blev så glad!! Medan jag pysslade med blommorna så hade vissa klättrat upp på bordet :o)) När jag såg det så tittade de alla så skyldigt på mig! De vet ju att de inte får vara där. Tyvärr så ringde det så  jag missade alla skyldiga miner :o))

Det var en så vackert rosa bukett ♥ många olika blommor, tulpaner, ranunklar - som jag inte fick ha i min brudbukett för Palle, det var inga riktiga blommor - och något som jag tror är gerbera. 

Som en bonus hade jag vunnit en utlottning! Ett resekit från Dr. Hauschka.

Jag har fått så många fina kort och även 2 trisslotter, tyvärr blev det ingen vinst.
Vi har ju också fått pengar till en diskmaskin. Palle fyller ju 40 i oktober.

2 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

Stort grattis på födelsedagen ännu en gång! Du verkar ha haft en helt strålande dag och det är du värd. Stor kram! ♥

Henrietta sa...

Tack Dolores! Ja den var fantastisk!
Kram H