lördag 18 maj 2013

40 års present inhandlad

Det var väldigt vad längesedan jag bloggade! Det händer inte så mycket nytt just nu, jag jobbar mest!
Men idag vaknade vi tidigt för att åka till Oskarshamn och Sara, där jag skulle leverera ett tyg hon vunnit av mig. Vi satt i Saras koloni och drack kaffe och bara njöt av det härliga vädret! Det är så roligt att träffa folk som man känt i flera år på nätet. Vi träffade Sara som hastigast i sommars men nu fick vi tid att lära känna varandra lite bättre! 
Efter kolonibesök och ett till socialt besök åkte vi  hemåt via IKEA och Media Markt. På IKEA åt vi middag och shoppade lite men det stora målet var Media Markt där vi köpte vår 40 års present. En sprillans ny Systemkamera!!! Stort tack till Mamma och Jan, Pappa, Morbror Leif, Johanna och Tomas som gett oss pengar i present. Egentligen skulle vi köpten diskmaskin men ingen passade i vårt kök tyvärr.

Imorgon ska vi fota som bara den! Å så glad jag är!

1 kommentar:

Anonym sa...

Whoa! This blog looks exactly like my old one!
It's on a totally different topic but it has pretty much the same page layout and design. Excellent choice of colors!

Also visit my weblog; vegetables juice