måndag 23 december 2013

Loppi blogbag

I början på december fick jag besked att jag skulle få en Loppi blogbag!!
 Och som jag har väntat! Först idag dök den upp!! Jag undrar vad för spännande saker min kartong varit ute på :)
Det var så många fina saker!!
En flaska AJAX Kitchen & Grease som ger smutsen en tuff match! Det blir en osynlig skyddshinna som underlättar städningen nästa gång!

Palmolive Magic Softness Tangerine som gör händerna en rena och behagligt mjuka

Palmolive Mediterranean Moments duschcreme. Den innehåller Arganolja från Marocco och ger en feminin och behaglig dogt

En ljusslinga från Indiska

Ett helt underbart julkaffe från Indiska! Och som extra plus är det KRAV märkt! 

Ett par fina färgglada strumpor också de från Indiska

Så här fin blev ljusslinga!

Inga kommentarer: