fredag 25 juli 2014

Tupperware

Att jobba med tupperware på sommaren är precis så roligt som alla sa! Man kan vara på alla möjliga och kanske omöjliga ;-)
Här är jag påväg till Tjurkö. Hur ofta kan man ta båten till jobbet? Lotta mötte upp mig och sedan satt vi ute och fikade medan jag demade lite olika braha produkter.
Tidagre i sommar var jag på en camping, även det på Tjurkö. Då bjöd Barbro in alla långliggarna. Riktigt mysigt!
Det är skoj när det blir lite utöver det vanliga.

Vill du pröva på jobbet som konsulent? Då ska du passa på just nu, för även om det alltid är gratis att starta som konsulent, så jobbar man av sin startväska. Men till och med söndag tjänar man från första kronan!!!!
Och du; man ångrar sällan det man testar bara det man inte testar!!!
Så hör av dig till mig!

Inga kommentarer: