måndag 21 december 2015

Bra shopping!

Idag har det verkligen varit en bra shopping dag! Jag har handlat för 500 kr och betalat 6 kr! Hur kanske du undrar?? Det ska jag berätta för dig ;)

Först så handlade jag nattkräm och nagelolja på Body Shop för 380 kr. När jag handlade för 300 kr fick jag 50 kr i rabatt. Jag betalade med 2 presentkort på totalt 200 kr som jag fått via M3panel. Jag hade fått 140 kr utbetalt via PayPal. Pengar jag tjänat på olika undersökningar.
Så efter mitt köp på Body Shop låg jag 10 kr plus!!

Sedan så kom det ett presentkort på Adlibris på 99 kr via Gevalia. Då gick jag in på Adlibris och köpte en bok för 117 kr. Med koden 2015VIP fick jag 15 % rabatt, gäller tom 22/12.
Köpet gjorde jag via Refunder och fick 2 kr tillbaka i återbäring.

M3panel är den bästa panelen! Man får 25 poäng även om man inte passar in på undersökning, det gör att jag har kunnat lösa in 2 presentkort á 100 kr på en månad! Presentkorten gäller på en massa olika affärer, så det finns att välja på!
Vill du bli värvad skicka din mailadress och ditt namn till mig så skickar jag en länk till dig.

På Refunder får du 50 kr i startbonus och dubbel återbäring i 48 timmar. Refunder funkar på en massa internetsidor och man få kontanter tillbaka! Jag har fått 400 kr utbetalt i år och då nätshoppar jag inte speciellt ofta.

Inga kommentarer: