söndag 23 september 2007

Nu görs det Julkort + lite andra kort!

För att slippa vara ute i sista stund har jag redan börjat med julkorten. Känns skönt :o))

Det juliga pappret har jag köpt på SkaparLusten. Tycker det är helt underbart! I hörnen har jag stämplat med en swirl från Quickutz. Den tillhörde Sophisticated alfabetet. Den gör sig verkligen på julkorten!

Här har jag använt mitt nya alfabet Hippi Chick som tillhör cuttlebugen, känns så underbart att äntligen ha ett alfabet med både stora och små bokstäver. Stämpeln är från hÄnglar och stÄnglar

Snögubbe, och papper från The Nooks september kitt. Även blommorna kommer från det kitet

Runt G:t har jag satt en blingring. Tyckte att det kunde lysa upp lite :o))

Tomte stämpeln är från Stämpelgården

Det är läckra pappret med tassar på har jag också köpt hos SkaparLusten

Nu kan jag även märka mina kort på ett snyggt sätt. Textstämpeln är från Vista Print och kattstämpeln från senaste klubbpaketet från hÄnglar

Min älskade stämpel från Penny Black
Baksidan blev så här. Flickan i ringen kommer precis som katterna från senaste klubbpaketet från hÄnglar

Min kusin och hans fru fick en flicka förra veckan, så mamma beställde detta kortet

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga kort du har gjort!