måndag 24 september 2007

Pysselträff i Kristianopel!

I lördags var jag på pysselträff i Kristianoppel, det var kanon skoj!! Jag tackar Katja som anordnade träffen!
Dessa blomkort gjorde jag, både dubbla och enkla.

Jag fick även gjort 2 kort. Så helt oproduktiv var jag inte under dom 11 timmarna som jag var på träffen :o))

Scrappakalja var där med sin butik. Och dom hade hur mycket som helst. Lite fick följa med mig hem. Främst köpte jag julpapper och 2 stickles, och snöflingebrads. Tack Kerstin och Linda för god service!

Närbild på bradsen

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Hej hallo…

Sitter här och småfryser men har nu fixat mig lite hett te. Samlar lite inspiration av dina alster medans jag får lite värme i kroppen.

Ahh vad du har pysslat - läckert,.

Ha en skön dag

Henrietta sa...

Vad roligt att jag kan inspirera någon! Det värmer. Tack så mycket :o)