fredag 28 december 2007

Fler gråa hår + lite pyssel :o))

Dom gråa håren ökar snabbt i antal!!! Nu har kattrackarn börjat löpa!!!! Hur trött tror ni man blir på en skala :o)) Två p-piller hoppas vi ska stoppa skönsången, ålandet och rullandet :o)) Jag är mycket tacksam för att vi inte har en fertil Timotej som kan öka på oljudet! Får väl se om det blir någon sömn inatt :o) Tur att pojkarna äter själva och inte är helt beroende av Blaizan för mat, en löphona kan nämligen sina :o( Min andra honor har jag satt ganska tidigt på p-piller just för att slippa löp, undra varför jag inte gjorde det denna gången?? Men p-piller är ju ett otyg egentligen, ökar risken för juvertumörer och livmodercancer men, men ibland måste man välja det minst onda av två onda ting, och i detta fallet är det p-piller.

Sedan så är jag snart övertygad om att det inte är tre kattpojkar vi har utan tre små apor :o)) Idag satt två av dom i knävecket på mig, det gör ont! Men sammtidigt är dom ju så söööta....
En sak som är ganska rolig är när dom ska äta, äter dom inte behöver dom gå på lådan, och inte vilken låda som helst, utan den som vi inte sätter dom på :o)) Dom sköter lådan utan större problem förutom att dom inte riktigt fattat att det står två i badrummet, utan dom ska gå på dom som finns i köket :o)) Men det kommer väl det också.


Jag fick presnetkort på Simsalabim, vår pysselaffär, i julklapp av Palle och eftersom det brann i plånboken har jag idag shoppat upp det :o)) Jag ska scrappa om vår underbara jul så därför blev det lite inköp i julens tecken bla rödglittriga alfabetsstickers och julsticker.

Sov gott!

Inga kommentarer: