onsdag 23 januari 2008

Hipp Hipp Hurra!!!

Grattis till mig på min 35 års dag! Idag är det min dag och jag har blivit ordentligt uppvaktad. Fast inte av Palle :o) han sjöng en halv fras och sa grattis. Men han har lovat att jag ska få en present på lördag!

Lina kom med detta fina paket i måndags, alfabet stickers och blinghjärtan.


Jag är med i en Födelsedagsswapp på pyssel.net och då var det ju min tur att få en massa fina paket.
Av Lilla Anna fick jag två ProMaker Pennor och ett jätte fint kort.

Av Samara fick jag massor av fina papper och ett kort med en liten katt på :o))
Av Aria fick jag floss, EZ mount, band och mini katter och ett fint kort

Från Jennya kom helt underbara Rub-Ons det som vi förr kallade gnuggisar :o)


Så än så länge vid denna tidiga timma har min födelsedag varit toppen! I eftermiddag ska vi köpa hem mat och jag tänkte fixa en god kaka så att vi bara kan mysa och ha det gott.

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS HENRIETTA! hoppas du har en riktigt härlig födelsedag! Kram/jennifer

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!!!Det blir allt spännande att se vad du får på lördag :)
Kram!

Anonym sa...

Grattis på din dag!!

Vilka fina klappar du har fått med!

//Linda

Anonym sa...

Grattis i efterskott på födelsedagen! Va kul att få så många fina presenter! Ha det gott resten av veckan oxå! :)