måndag 21 januari 2008

Jag har fått en award + 2 nya kort

Denna fina utmärkelse fick jag av Samara! En underbar kvinna som får mig att skratta så jag gråter :o)) Så här står det i Samaras blogg " Ge utmärkelsen vidare till 10 personer vars blogg ger dig glädje och inspiration.Låt dem få veta genom att posta en kommentar i deras blogg så att de kan skicka det vidare "Jag tycker det är jätte svårt att välja ut 10 stycken för det blir lätt att några få får massor av utmärkelser och några får inga. Så jag vill ge denna utmärkelse till alla som inspirerar mig och det är bla min pysselkompis Lina


Det blev två bidrag till gjorda till Allt om Scraps cybercrop. Här har jag klippt ut flickan som egentligen sitter på en mur och satt henne på ett staket

Detta pappret tycker jag bara är helt underbart! Massor av färg och liv!

I morse när jag vaknade av klockan och skulle vända mig så kände jag en bebis bakom ryggen och jag blev väldigt glad då jag upptäckte att det var Lime!! Det betyder att han börjar bli lite mognare :o)) Lillskiten väger nästan 1400 gram och börjar bli riktigt rund och go om den lilla magen :o))

Idag håller jag tummarna för mannen i mitt liv; Palle. Han rökte sin sista cigarett i lördags kväll och igår var en jobbig dag :o) Lycka till älskling!

Inga kommentarer: