måndag 14 januari 2008

Äntligen lite nytt i bloggen!!

Det var ett tag sedan men nu kommer både kattkort och grattiskort :o)) Pojkarna växer som jag vet inte vad! Äter mig ur huset gör dom också *skratt* Kumquat väger dryga 1400 gram och är störst, sedan kommer Mango med dryga 1300 gram och sist och minst är Lime med sina dryga 1100 gram. Jag förstår inte hur mycket dom äter egentligen, kl 05:45 fick dom mat och nu 06:40 rådde det total hungörsnöd igen :o))

Timotej får dela med sig av klösen. Jag tror det är Lime. Jag visste när jag tog kortet men eftersom jag inte laddade ner korten direkt så har jag tappat minnet :o))

Lime 9 veckor och 4 dagar, näst högst upp i klösen.

Mango 9 veckor och 4 dagar högst upp i kösen!

Kumquat 9 veckor och 4 dagar ligger på mitten, duktig kille :o))

Beställningskort. "Lycka till med Vernissagen" står det. Syntes bättre i vrekligheten

Grattis, känner mig inte så nöjd.

Ytterligare ett grattiskort, det är jag klart mycket nöjdare med!
En Layout med Timotej 8 veckor. Texten säger Jag Tror att jag är en svensk tigerrr!! Med på bilden är moster Busan som tyvärr inte finns längre.
Om ni har sett Karl-Bertil Jonssons Julafton så finns det en tavla i Karl-Bertils rum som det står Svensk Tiger på, därifrån kommer uttrycket :o))
Och för skryta lite så är det nu 11 dagar sedan jag snusade *boppar runt i glädje fnatt*

2 kommentarer:

Bammie sa...

Oj vilka sötnosar du har. Jättegulliga. Jag gillade också dina kort.

Ejris sa...

vackra katter o vackra sakapnde ting=)