fredag 18 januari 2008

Nya allster!

Jag tävlar för fullt fortfarande :o)) Allt om scrap har ju cybercrop och den pågår ändå till söndag. Jag har ju börjat scrappa ett år efter att jag började papperspyssla, det är riktigt roligt! Men det är skrämmande vad mycket pryttlar jag sammlat på mig under detta år *shockerad*

Pojkarna börjar bli så stora nu att dom inte äter tår på nätterna längre :o)) Nu kommer dom och tar sig en smakbit när klockan har ringt. Rätt fascinerande faktiskt, alla 7 katterna sover som små änglar och så ringer klockan och sängen blir full ganska omgående :o)) Men oh vad mysigt det är!!

Mina killar heter denna LO:n det är Palle och Timotej som spelar dataspel. Man skulle använda 3 mönstrade papper från tre olika tillverkare, knappar och egentillverkad dekoration som i mitt fall blev stjärnor. Timotej är riktigt duktig på att fånga bovar och annat :o))

Sedan skulle man altra en burk och på den skulle det vara band, utstansat och stämplat/målat. Mina dies till buggen behövde ett något snyggare hem så den utmaningen nappade jag på!

Inga kommentarer: