lördag 19 januari 2008

Mina söta små pojkar!

Den här byrån hade jag tänkt att ta tillbaka *skratt* m a o vara stenhård på att ingen katt får ligga där. Jag vill nämligen fixa den lite. Men det är väl bara att inse att jag kan lägga ner den planen när till och med lille Limen kan ta sig upp dit :o)) Senare på kvällen så låg han längsmed Blaizan, dvs framför henne, och efter ytterligare en stund så kröp han upp på henne och bara mös, snutteplutten :o))

Här är det Kumquat som insett att mamma är bäst ingen protest. Det ser så gosigt ut!
Här har han riktigt gosat in sig :o))
Kumquat igen, han ligger gärna uppe på hinken där vi har sanden. Ibland får han sällskap av Lime, trångt om saligheten är det!
Det är inte lätt att vara trebarns mor :o)) Inte utan att man tycker lite synd om Blaizan. Jag menar attackerad från alla håll :o)

1 kommentar:

Samara sa...

Du har fått en utmärkelse i min blogg =)