onsdag 27 februari 2008

Det är inte ofta jag scrappar men denna LO:n har jag gjort till en tävling på Simsalabim, vår lokala pysselbutik.
Jag har liftat Cajba på pyssel.net.
Jag måste erkänna att jag är hur nöjd som helst med sidan. Så nu får jag hålla tummarna att jag vinner!

Sötaste Susny på allt om scrap såg att jag var lite nyfiken på shommer, glitter, och skicka tre burkar till mig!!!! Tack igen!

Bästa vänninan i Göteborg fyller 35 år idag, Hipp hipp hurra!!!! Och då var jag ju tvungen att göra ett kort utöver det vanliga. Är grymt nöjd med detta!
Innuti har jag stämplat hörnena och gjort en oval skrivruta
Baksidan blev så här.

Idag tycker jag lite synd om mig själv :o)) Har åkt på en dunder förkylning *prutt* Lite lättare kändes det när Palle älsklingen kom hem med lite glass *puss på dig*

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig LO och ursöt bäse!!!