torsdag 28 februari 2008

Urkel och prutt!!!

Attans rackarns förkylning som inte vill ge med sig :o(( Jag märker inte en susning till förbättring :o(( Jag har en riktigt läcker wiskeyröst dock, och ett havt ton vadd mellan öronen :o)) Mitt halv döva öra är om något ännu dövare. En klar fördel är ju att jag inte röker, hostan är inte så farlig!! Jag rökte ju innan jag snusade.
Imorgon skulle jag tvättat men bara tanken på att gå ut gör mig alldeles matt, så Palle ändrade tiden tills på söndag kväll. Då kan vi åtminstone hjälpas åt och förhoppningsvis är jag piggare då!

Jag sitter och små pular och har gjort påsk korten som ska till dom närmast sörjande :o) 5 stycken blev det i år, bild kommer. Sedan ska jag göra några till blomsteraffären också. Men jag tror inte att folk köper så många påsk kort så det blir inte många.

Lite slapp i soffan blir det också, jag kollar på mitt älskade Sex in the City, har en hel del skivor kvar!!

Nä nu ska jag snart krama kudden! Sov gott!

Inga kommentarer: