fredag 22 februari 2008

Kort i långa banor!!

Just nu är jag inne i en period av intensivt korttillverkande! Och jag njuter hela tiden :o)) Det som är lite roligt bara är att jag fått dille på rosa kort och riktigt färgstarka kort :o)) Dom färgstarka kan jag förstå då jag älskar färger, men jag är inte speciellt rosa. Undra vad det beror på??

Lite bling och glitter piggar alltid upp! Vikningen i hörnet med tösen som tittar fram såg jag någon som gjort och det tyckte jag om :o))

Ny stämpel från Whipper Snapper Designs

Knappar är snyggt men svårt att använda tycker jag. Men här blev det ganska bra!
Stämpel lånad av Lina; en gammal hÄngelstämpel. Den är otroligt söt!
Ett beställningskort. Här har jag också använt en ny stämpel. Lily feries från Stämpelgården. Den är inspirerad av gammla skolplanscher
Ytterligare ett beställningskort som är tänkt att gå i glädjens tecken

Kramar är trevliga att ge bort :o))

En ny hÄngelstämpel.

Här är ett kort som jag själv tycker blev kanon snyggt. Men tanken var inte att det skulle bli så här utan det skulle vara stämpelmotiv också men det pasade inte.
Mycket färger och lite bling :o))
Stämplar från Katscrap

En pojke är född :o)) Ser ni att det är en ballong i blomman?
Även en flicka föddes och i hennes blomma är det en rosa fisk :o))

Att leka med dabbers är alltid lika roligt!

Brunt filtband och intensiva blommor. Glitterlim i ram runt.

Ett blått grattis då blått är flott :o))
Så det var alltför idag!

2 kommentarer:

Helena sa...

Vilken variation av underbara kort =)

Cattis sa...

Det var många fina kort!! =)
Tack för kommentaren i min blogg om min uggla!


http://kathis.blogg.se/