onsdag 19 mars 2008

Trött!!

Fy vad jag är trött idag! Tre dagar i rad nu har jag vaknat 4.30!!! Och kan inte somna om!! Hemskt är det. Vi har börjat att lägga oss lite tidigare vid 22.15 istället för 22.30-23.00 eftersom vi är så trötta när klockan ringer 5.30 men detta är ju helt hemskt! När jag vakanar behöver jag gå på toa och sedan så har jag ett hååååååååååååål i magen, dvs är hungrig :o)) Och är jag hungrig kan jag inte somna om, så jag brukar ta lite fil eller något. Men det hjälper ju inte *prutt* så nu är jag ju hur trött som helst!! Och jag har mycket att göra idag!
Städa inför påsk, göra påsk kort eftersom dom jag gjort redan är sålda *jippie* specialkort brukar inte gå så bra.
Jag gör en låda till Palles kusin från Norge som ska bli ett påskägg. Hon ska få lite små saker och en dvd film. Hennes föräldrar ska få rimmat fläsk *skrattar* det finns inte i Norge så det är väl en perfekt påskpresent!

Ha en skön dag i dag!!

1 kommentar:

mamman pysslar sa...

Hoppas det gått bra med tillverkningen av fler påskkort. Kul att de säljer så bra!

Glad påsk från Anne