fredag 9 maj 2008

Invigning av balkongen + söta röda faran!

Hittade detta kortet på Piri-Piri då hon är 11 veckor, det är uppfödaren som tagit bilden. Jag tycker den är helt underbar
Här ser man rumpan på henne och hela Pyret. Piri-Piri sitter där på bänken hela dagarna. Hon älskar att vara ute!

Korv med bröd och en kall pilsner, kan det bli en bättre invigning av balkongen?? Vi grillade på elgrillen i köket och åt ute. Vi ska skaffa ett bord så att vi kan grilla ute. Vi fick grillen i present för 3 år sedan och även om vi inte använder den så mycket så är det kanon gott med grillad karré

4 kommentarer:

Krimskrams sa...

Vilken sötisbild!!!! Själva håller vi på och brottas med exem här hemma (ja, det är inte jag som har dom utan en av mina små förstås)

Tinto sa...

Lilla sötpyret :wub: Som att jag inte är nog bebissjuk som det är, hihi!

Samara sa...

Det finns inget ljuvligare än kattungar, man blir helt käääär.

Anonym sa...

Hehe... så där ser min balkong oxå ut, med nät från topp till tå. Men, vad gör man inte för sina små pälsbollar! =) Åh, sååå söta dina katter är!!! *lovely* Jag blir helt kär!!!!
Och vilka fina kort du gör!!!

Jag blev jättenyfiken, vad är kattsäckar?????
Kram Mimmelie