måndag 28 juli 2008

Fina saker vill jag ha!!

Det finns så mycket fint i alla affärer och jag kikar runt på olika bloggar och ser fina inredningssidor. Så tänker jag; ååå så vill jag ha det!!! Sedan tänker jag; vad mycket att damma *hjälp* så blir det aldrig så där läckert i mitt hem!
Jag älskar små pryttlar, tills dom är i vägen, då åker dom ut!!! Mina två jag strider med varandra, rena ytor kontra många fina saker.
En sak till som är så himla läckert är hand handväsk, dvs väska som du bär i handen eller hänger i armvecket. Jag har haft en och jag lovar inom 5 minuter var jag redo att köpa första bästa väska bara den gick att hänga på axeln!!!! Men det är ju så himla fiiiiint *trånar* vill kunna ha! Men då måste jag byta väska varje gång jag jobbar, kör rullstol. Inte praktiskt med en sådan väska då.
Jag har sett så mycket fina tavlor det sista men min käre sambo har ingen smak så det har inte blivit några nya tavlor *vääääs* för det är ju inte jag som har dålig smak om man frågar mig *skrattar*
Sedan så värderar jag det mesta i scrapp saker *flinar* för den lampan kan jag få det och det, hmmm vi skiter i lampan och shoppar papper istället!!!

Inga kommentarer: