söndag 27 juli 2008

Pyssel i värmen

Idag har jag gjort två Layouter. Det är korten från utflykten i Kristianopel på Palles första semesterdag. De allra flesta korten blev riktigt bra och det är roligt att scrappa annat än julaftonskorten *skratt*

Här poserar Palle snällt framför vackra blommor. Titeln är: The man that I love.

Sedan tog jag ju kort på ett par roliga skor. Är inte riktigt super nöjd men det får vara så.

Hoppas att ni inte försmäktar i värmen, för det gör vi! Vi var ute på en stund på dan och sedan har vi bara slappat inne. Imorgon ska jag jobba på morgonen och sedan får jag se vad vi hittar på. Jag borde dammsuga för av någon konstig anledning är hallen full av sand, vi har lådan där. Och katthåret yr runt knutarna, det är inte bra att ha 4 långhårskatter som alla fäller samtidigt *suck* hjälper inte hur mycket jag än borstar. Så nu ska stackarna in i duschen :o)) då fäller tex inte Piri-Piri på en vecka eller två *jippie*

6 kommentarer:

maxell sa...

Wow. Va skoj att du har kommit igång på allvar. Skitskoj!

Fräckt att göra titeln med hjälp av Holtz tickets. Meningar skrev jag med dem, men det slog mig aldrig att göra titeln på exakt samma sätt....

Jag gillar blommande skor. Så underbart somrigt härligt speciellt sånt där som som du kan upptäcka om du bara ser dig omkring. Perfekt att scrappa med andra ord.

Anonym sa...

Det fina fågelpapperet igen minsann. Jag har fortfarande inte vågat skära i mitt ;) Det är ju så fint!

Tezzan sa...

superfint!

Ulla sa...

Snyggt, härligt att komma igång sen man haft lite svårt med kreaviteten. Men desstu roligare sen...

Anonym sa...

Jättefina!

Kram

Anonym sa...

Jättefina LOer! Där ser du, det bor en liten scrappare i varje kortmakare ;0) Och rosorna blommar så fint i Kristianopel. det får nofg bli en tur dit idag. Snart är väl blommningen över;0)