söndag 6 juli 2008

Härlig dag!

Idag har det varit min dag! Inga måsten bara det jag känt för. Härligt!!!
Vaknade 7:30 med stans värsta ryggont :o(( det blir gärna så efter 10 timmar i sängen, snacka om att jag var trött. Lite god frukost och sedan hade jag siktet inställt på PYSSELBORDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och där jag suttit hela dagen, med en kort paus för lite snabb matlagning vid 18.00. Vi hade fikat mitt på dagen och det har väl aldrig hänt i världshistorien att jag glömt äta *skratt* mitt problem brukar ju vara det motsatta :o))

Men nu är den värsta pysselabstinensen stillad, 12 kort har jag fått gjort!! Den sista tiden har jag ju bara sytt och sytt, kokat marmelad och fått gjort mina LO:s till We Dare You tävlingen så det rådde pysselnöd på Drottninggatan *skratt*

Bilder på hela härligheten kommer imorgon för nu är det en snabb dusch och sedan sängen som gäller!!

Puss i pannan :o))

Inga kommentarer: