lördag 5 juli 2008

Lång men rolig dag!

Av någon mycket underlig anledning så vaknar jag ofta vid 5:30 på lördag/söndag och är pigg som en lärka. Men Måndag-Fredag är jag banne mig ingen lärka när klockan ringer :o)) Palle säger att jag förstört honom, han brukar vakna vid 7 istället för vid 9 och går och lägger sig tidigare. Men det är ytterst sällan vi hamnar i säng samtidigt på helgen. Det är en kvälspigg en jag bor ihop med :o))

Idag var det Aspödagen och jag skulle stå med Susanne och försöka sälja lite. Jag gjorde lite vinst men den var liten! Roligast var att jag sålde en uggla.
Vi hade tur med vädret fram till ca 14.00 då det började regna. Båten gick inte förrens kl 16! Jag hade tur och fick åka med en tjej som sålde rosor. Annars hade ju Susanne kört mig. Jag tror aldrig jag sett så mycket folk som skulle på den båten samtidigt! Jag hade bestämt mig för att jag skulle på oavsett :o)) så jag tog fram dom vassa armbågarna! Tur att det slutat regna för jag fick stå ute.

Palle hämtade mig och sedan kom kattvakten om och vi käkade Indisk mat, smaskens!

Lite roligt har hänt! På pyssel.net ska POG PysselOrgie i Göteborg gå av stapeln den 17-19 oktober!!!! Jag hade helt missat detta då forumet strular för mig pga mitt virusprogram Programmet seralla smiliesar som farliga och tar bort dom. Fruktansvärt irriterande!!
Men åter så. Som tur var så PM:ade AMA mig och jag kunde anmäla mig med vissa förhinder. 2 ggr anmälde jag mig men mailet gick inte fram till Ele så jag fick ta det via forumet istället.

Nu är jag så trött så jag nästan svimmar. Så sängen here I come!

Suss gott!!

Inga kommentarer: