fredag 4 juli 2008

Utmanad av Blueeye

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
* Tvätta
* Handla
* Packa inför Aspödagen
* Måla stämpelmotiv
* Dammsuga

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jobbade som vårdbiträde och undrade vad jag skulle bli när jag blev stor :o))

Ställen du bott på?
Göteborg på 3 ställen och nu i Karlskrona

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
* Betala skulder
* SHOPPA PYSSEL
* Skaffa en stor lägenhet med uteplats och rastgård!!!
* Köpa nya möbler
* Stata eget

Jag utmanar Rufelt, Mammanpysslar, Anneli, Krimskrams, Samara och Elise78 så nu hoppas jag att ni inte är utmanad av någon annan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har svarat :)

mamman pysslar sa...

jag har svarat!