onsdag 29 oktober 2008

Här var det lugnt......

Just nu händer det inte så mycket. I helgen som var firade vi Palles 35-års dag! Han fick så mycket fint att han var alldeles stumt :o) så roligt tycker jag! Pappa var här och snäll som han är så köpte han en jacka till mig *tack igen* Det var en viss köttbullevarning på min gamla, jag kan inte fatta att kläderna kan krympa så i garderoben? Någon som varit med om samma fenomen???
Det blev inte så mycket promenader som jag hoppats på, medicinen för foten knäckte den lilla magen i stället, man kan inte promenera om man måste ränna på dass hela dagarna! Så det är bara att bita ihop och knata på! Jag har köpt nya fula gympadojjor i alla fall :o)) Heldämpade och bra för foten men ack så tråkiga :o(( Hur roligt är det att klampa fram när man vill glida fram i snygga små nätta dojjor????
Jag pysslar inte så mycket just nu utan syr kattsäckar istället. En gjord och tre kvar. Sedan ska jag inte sy några fler utan möjligtvis för husbehov.

Ha en bra dag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK snälla för besöket på min blogg och dom fina orden:)
Du är för söt !!
KRAMISAR Anneli

http://anneli.segeson.se