lördag 22 november 2008

Härlig lördag!

Egentligen skulle vi varit på klubbmästerskap i Kalmar men tyvärr så var vi sjuka och Palle vara allra sämst :o( vi som även skulle åkt till IKEA. Men men det blev ganska bra ändå :o))

Jag var uppe rätt tidigt och var på stan redan vid 10.30, jag skulle till bolaget för kattvakten, ja han har åldern inne! Han är född 1980 så det är ingen fara :o)). Vilket härligt väder! Minusgrader och sol!
Jag var på Body Shop och köpte till fossingarna och på vägen hem landade jag på Hemtex där det blev nya julgardiner! Så nu i vecka ska jag putsa köksfönstret och hänga upp dom.
Jag fixade även lite i vardagsrummet och det blev toppen.

Igår var det också en bra dag får då fick jag en BIND IT ALL "BIA" det är em maccakpär som man kan spiralbinda böcker med. Jag skulle fått en i julklapp av Palle men så hade Simsalabim 30 % så då tyckte han att jag skulle köpa en!!! Så 420 kr istället för 600 kr, ett kap! Nu ska jag bara köpa spiraler och andra käcka saker.

Imorgon blir det pysselträff, då kommer Lina om. Det ser vi fram emot!

Kram och sov gott!

1 kommentar:

joggemia sa...

Hoppas ni har frisknat till nu! Ja, denna BIA är en underbar manick! Jag har precis påbörjat mitt första BIA-projekt...så kul! Synd att julmarknaden var denna helgen, annars hade vi ju suttit hos dig, scrappat/gjort kort och mumsat äppelkaka. Men som man säger, det går fler tåg! =)

Kram!