fredag 21 november 2008

Utmanad :o))

Jag var och kikade i Emmas trevliga blogg när jag fick se att jag var utmanad av henne!

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet på inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har blivit totalt jultokig! Jag kommer att ha 3 julkalendrar med paket, 2 från pyssel.net där jag skickat in 24 små paket till två olika värdinnor och sedan får 24 olika paket tillbaka. Sedan har jag köpt en med dekorationer i från Sykompaniet Ovanpå detta har vi varsin chokladkalender och jag har ju gjort en kalender till Palle HÄR hittar ni den, som kommer att fyllas med lite smått och gott. Ja jag är 35 år, några problemas???? *fnissar*

2. 1989 när jag var 16 år var jag bland dom första i Göteborg att ha hål i näsan. Det var innan någon visste var piercing var *skrattar* mitt hål är taget med en pistol som man hade till örhängen och kostade då 300 kr! 3 november var det! Så jag har nu levt längre med ringen i näsan än utan 19 år i år, jag är chockad!

3. Jag har bott 4 år i Karlskrona.

4. Jag har 4 katter 1 maine coon och 3 raggisar HÄR kan man se bilder på mina sötnosar :o))

5. Jag älskar vackra burkar och vackra muggar, men får tyvärr inte plats med alla så jag får sluta köpa :o((

6. Jag älskar att göra kort!

7. Jag har 4 tatueringar och skulle gärna vilja ha min katt Timotej intatuerad någonstans.

Eftersom det är andra gången jag svara på 7 frågor så utmanar jag ingen speciell utan alla som känner sig manade kan svara på frågorna. Lämna gärna en kommentar om det så att jag får läsa :o))

1 kommentar:

Åsa / Dolores sa...

*fnissar igenkännande åt din julhysteri*
Jag har en "award" till dig i min blogg.
Kram Dolores