lördag 14 februari 2009

5 saker om mig

Jag hittade denna roliga utmaning hos JAG BLOMMAR

Nämn 5 kul/annorlunda fakta om dig själv:
Jag har spelat fotboll i 8 år, men aldrig lagt mål för jag var vänsterback.
Jag har köpt en sekritär för 2.50 kr när jag var 6 år. Jag använder den fortfarande 30 år senare
Jag har 4 tatueringar.
Jag älskar burkar i alla färger och former.
Har åkt båt till England när det blåste orkan utan att bli sjösjuk

Nämn 5 av de roligaste eller ovanligaste jobben/praktiken du haft:
Eftersom jag inte haft så många olika jobb så får jag helt enkelt räkna upp de jobb jag haft...
Att jobba i kattaffär!
Ledsagare åt en äldre dam
Vårdbiträde i himla massa år.

Vilka är dina 5 favoritblommor?
Tulpaner
Solros
Ros
Borstnejlika
Violer

5 senast sedda filmerna?
Mamma Mia
Sex in the city filmen
Batman
Råttatouie

5 saker på din önskelista (materiella saker)
Overlockmaskin
En snygg vintermössa
En ny soffa
En ny säng

Om någon vill anta utmaningen får ni gärna lämna ett meddelande så att jag kan kika på era svar!

1 kommentar:

Maria sa...

Kul att du gjorde den här utmaningen! Jag älskar också burkar. Tror att det är pga av barnprogrammet Farbror Frippes skafferi som jag såg när jag var barn...