fredag 20 februari 2009

Mer ögonfröjd :o))

Jag var en sväng hos svärmor i veckan och då gick vi gemensamt igenom hennes garderober! Denna gardinkappa var hennes första köksgardin när hon flyttade in till huset 1973, och den fick jag! Den är precis som ny och inte solblekt!!

Ett blått härligt förkläde i kanon kvalitet. Det får bli något roligt :o))

En underbar liten gardin! Jag gillar den skarpt!!

Ett förkläde som Palles farmor haft, tyvärr är det välanvändt men vissa delar är fortfarande fina, så det blir till att sprätta och klippa ut lappar!

Dessa bårder satt på tunna gardiner, en del är lite solblekt annars är de jätte fina!

Köksgardiner! De är tunna och genomskinliga och jag vet inte vad jag skulle kunna göra med dessa. Någon som har ett bra tips??

Denna är också jätte tunn, men så söt!

Ja nu har jag fått lite att göra :o)) Så roligt!!

2 kommentarer:

joggemia sa...

Vilken skatt du hittat! Jag är säker på att kreativa du kommer på något käckt med alla tygerna! =)

Kram!

Anonym sa...

å vilka härliga tyger du hittat!

Skicka med en liten bambi som jag scanna in ;) Om jag hunnit kunde jag skickat katten jag gjorde igår kväll sent, men nu ska jag till göteborg *Stressa. hoppas du ha det super bra!
kramen