tisdag 3 mars 2009

Rolig utmaning!

Jag har blivit utmanad av Lisa på Pink Friday

Regler: Berätta sju saker om dig själv, utmana 7 andra bloggare, länka till den som gav dig utmaningen och skriv en kommentar hos de utmanade.

*Jag har bara 26 tänder för det finns inget anlag till flera

*Jag gråter till program där dom blir kära, dör eller bara är glada *flinar lite* Blödig är nog mitt mellannamn

*Jag är född och uppvuxen i Göteborg. Men trivs utmärkt i Karlskrona. Även om jag kan sakna utbudet av affärer som finns "hemma"

*Jag har mani på att köpa burkar.

*Jag träffade min sambo på Spray Date. Nu har vi varit tillsammans i 5.5 år, förlovade i 3 och vem vet; kanske gifter vi oss också :o))

*I år är det 20 år sedan jag gjorde hål i näsan!! Då var jag ganska ensam om detta i Göteborg så barn pekade :o))

*Jag har 4 tatueringar, den första gjorde jag när jag var 18 och den sista när jag var 30. Men kanske gör jag en till :o))

Jag skickar vidare till:
Anneli
Lotta
Samara
Lina
Tokigt å Likt
Mammanpysslar
Dolores

Inga kommentarer: