fredag 10 april 2009

Glad Påsk!

Vilken Långfredag!! Strålande solsken och varmt och skönt!! Jag började dagen med att pyssla ett sexpack ägg till svärmor :o)) Det är faktiskt inte riktiga ägg i utan det är ljus. Idén fick jag från hÄnglabloggen Bokstäverna har jag stansat ut i foam och det är alfabetet dragonfly från QK.
Baksidan blev så här
Ett liknande sexpack som vi ska ge bort ikväll.

Det var ju alldeles för bra väder för att sitta inne så vi gick en promenad på Stumholmen. Å så varmt det var!!!! Vi pausade på Marinmuset där vi köpte glass. Sedan satt vi i solen och mumsade :o))
Jag blev förevigad :o))
Hoppas ni alla får en mysig Påsk!!

3 kommentarer:

Maria sa...

Världens fiffigaste påskpresent! KUL!
SÅ härligt väder ni verkar ha! Vi fick en härlig och solig dag igår (äntligen!), så nu smälter det snö =)

Unknown sa...

Det där är äggta påsk present!!! *S* Underbara!!!

mamman pysslar sa...

Glad påsk!

Jag ska hänga tvätt i det vackra vädret ;)