söndag 26 april 2009

Rolig utmaning!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Nappflaskan: skölj först ut den med kallt vatten, så fastnar inga mjölkrester" (Ur: Mera av Ninas bästa råd)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En trevlig sambo :o)).

3. Vad såg du senast på TV?CSI Miami.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? jag gissar på 17.00 ungefär. (Edit: klockan är nu 17.20)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? En låt med BWO på radion.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?Jag och sambon satt på vår iordning gjorda balkong och drack varsin öl. Alla katterna höll oss sällskap

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Katter.nu

8. Vad har du på dig? Röda byxor, underkläder, lila tröja.

9. Drömde du något inatt? Inte vad jag minns.

10. När skrattade du senast?Idag.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En massa grejjer; 2 datorer, en skrivare och hela mitt pysselrum, prydnadssaker

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Näää det tror jag inte...

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Jag är barnsligt förtjust i utmaningar.

14. Vilken var den senaste filmen du såg? Patrik 1.5 Se den!!!

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Hus och bil. Och en massa onödigt nödigt... *skratt*

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om! Jag har haft hål i näsan i 20 år den 3 november

17. Tycker du om att dansa? Jag älskar att dansa!

18. George Bush?Nästa fråga...

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?Jag ska inga barn ha.

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja, jag skulle absolut kunna överväga det, men tror inte att jag skulle vilja.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Alla dina nära och kära är här för att möta dig.

23. Vilka personer vill du ska svara på denna undersökning? Alla som känner sig manade!!

1 kommentar:

maxell sa...

Härlig läsning här med. Jag svarade på dessa för ett tag sedan och sedan har jag glömt av deras existens. Nu fick jag en påminnelse och ett leende på läpparna. Tack!