fredag 4 december 2009

Underbar Julkonsert!!

Igår var jag på premiären av Sissel Kyrkjebø! Det var en fantastisk upplevelse! Det var drygt 2 timmar ren glädje! Med på scen var också Odd Nordstoga, The Real Group och Orsa Spelemän. Jag var där med damen jag jobbar hos och på så sätt slapp jag betala. Ledsagare och assistenter blev bjudna och övriga medlemmar i DHR blev subventionerade Annars så brukar jag betala och får sedan ersättning av kommunen.
Det som drog ner det hela tycker jag var att vi satt på en platsklappstol mitt på ett golv. Rullstolsburna med ledsagare/assistenter satt allra längst bak. Men när de sjöng glömde man av obehaget!

Så nu har man varit på en turnépremiär också :o))

1 kommentar:

Maria sa...

Kul med konsert! Jag var på Jul i folkton i onsdags med bla Sofia Karlsson, också mycket bra!