torsdag 16 december 2010

Önskelista uppdatering!

För ett tag sedan skrev jag en önskelista till Tomten och så här några dagar före jul är det dags att uppdatera den!
Först så stod det ju en kaffemaskin! Och det har jag köpt mig en! Och även blivit återförsäljare! Vi valde den limegröna! I köket försöker vi ju att inreda med rött och limegrönt så det passade ju perfekt. Min espressomaskin kommer från Zinzino och skulle du vilja köpa en så kontakta mig så hjälper jag gärna till! Jag lovar att du inte kommer att ångra dig!

Som nummer 2 stod det ju en ny TV, en som inte pep. Jag har ingen ny TV men en som inte piper! Det tog 10 minuter och kostade 100 kr att få bort pipet som retat mig i flera år! Jag lovar att om Palle hört det hade det inte dröjt så länge!

Eftersom jag strukit vissa saker så måste jag ju lägga till något också :o)) Och det får bli en RÖD KitchenAid! Just nu har ju Servera ett jättebra erbjudande! Man får extra tillbehör och även en presentcheck att köpa tillbehör för. Så snälla Tomten, jag har varit snäll i år :o))

MISSA INTE TRADERAAUKTIONERNA SOM GÅR UT IDAG! MÅNGA FINA TYGER!!!

Inga kommentarer: