tisdag 29 november 2011

Julbasarstress & ljusglimtar :o))

Just nu är det stendött här på bloggen men jag pysslar för fullt!! Idag gjorde jag en julgirlang, drickandes julkaffe från Zoegas i min fina mugg som det står God Jul på! Jag gör kort och strutar i en rasande fart *S* om nu dryga timmen per kort är så rasande bra! Men de blir fina och jag har skoj så det får väl gå!

Idag var det stickcafé som jag avstod just för att jag har så mycket att göra! Men nu ska jag snart jobba och då ska vi åka ut till de dagledigasträff i Lyckeby. Där ska vi dricka kaffe och sjunga adventssånger med en PRO-kör. Jo jag är bara 38 men tanten jag ledsagar är 78 så då blir det sådant här *S* Men jag kan tycka det är skoj jag också!

Ikväll ska vi såga och ut och handla så fullt ös medvetslös tror jag vi kör fram till jul! Hoppla!

Inga kommentarer: