fredag 23 december 2011

Julens lugn börjar lägra sig!

Nu är vi så gott som klara med allt här hemma! Igår gjorde jag skinkan och bakade en sats med lussebullar till älskade maken :o)) Jag ska jobba några timmar på mitt nya jobb Gosimoj, en barnklädesaffär här i Karlskrona. Så jag får nog bekänna färg så här på dagen innan julafton och det är ju även lönedag. Lönedag för alla utom mig :o( Givetvis får jag ingen lön idag och alla är på semester till efter jul. Tyvärr är det inte första gången, och även omjag alltid fått min lön kan de ju lika gärna hitta på att jag inte ska få den förrens i slutet på januari! Ja som tur är får ju Pallemannen lön och skulle det knipa kan vi säkert låna av någon tills pengarna kommer. Men jag vill inte vakna till sådant här!!Igår fick vi riktigt roliga nyheter!! En lite extra rolig julklapp ♥ det ska bli skoj att följa tycker jag :o))

Nej du ska jag mysa mig lite innan stressen tar vid! Jag önskar er alla:

♥♥EN RIKTIGT GOD JUL♥♥

1 kommentar:

Siv sa...

Trist att inte få sin lön!! Den vill man ju inte vara utan!
Hoppas att du ändå får en fin JUL!
Kram