tisdag 6 mars 2012

Kort

Igår blev det några snabba kort gjorda. Jag tar mig inte riktigt tid att göra kort just nu, vilket är himla tråkigt! Så planen är att jag på onsdag efter jobbet som nog slutar vid 12 ska sitta resten av dagen och bara pyssla!! Då borde jag ju hinna göra ett gäng tycker jag :o))Just nu har jag snöat in på att göra småkort med blommor i olika storlekar. Snyggt och enkelt!

Hönorna är riktigt tuffa tycker jag! Ett bra att ha kort helt enkelt!

Idag är det tisdag och det betyder stickcafé! Sedan ska jag till lasarettet och röntga min onda tumme! Som plåster på såren går jag förbi Röda Korset, kanske de fått in något nytt??

Puss på er i solen ♥

1 kommentar:

Marie sa...

Coola hönor! Jag har ju egna höns och de kan vara precis så där virriga som de ser ut på bild. Underbara djur!

Katt har jag också, min är en norsk skogis. Dina kissar är alldeles ljuvliga.

Hälsningar
Marie