söndag 4 mars 2012

Ljuvliga helg!!

Vissa helger är super duper bra, och detta var en sådan helg!! Helt ledig, inga måsten och härligt väder! Det kan liksom inte bli bättre!
Lördagen började vi med en härlig frukost och sedan en lång och skön prommis i solen! När vi kom hem och fikat så tog jag itu med syhögen. Mycket tillklippt som bara legat och legat. Men nu är den nästan borta!
Det blev börsar och mobilfodral som passar till androida telefoner. Börsarna och fodralen kostar 95 kr, frakt tillkommer.
Vilken färg är din favvis?

Fodral, framsidan

Fodral, baksidan

Det blev även en himla massa bindor sydda. Dom ska bara overlockas och få en tryckknapp så är dom färdiga.
Lördagen bjöd även på god mat; Italienska köttbollar i färsk tomatsås och pasta. Ett super gott recept från Husmorsorna. Det var ju även melodifestivalen.
Idag söndag har vi fortsatt att mysa och jag har sytt lite. Så nu är jag mer än redo för en ny härlig vecka!

Puss på er ♥

2 kommentarer:

Maria sa...

SÅ flitig du har varit!
Jag vet att jag ibland är världens långsammaste, men nu har jag äntligen kommit ihåg att fota och blogga om fina väggsljusstaken som jag vann hos dig. Den fann genast sin plats mellan två fönster i vardagsrummet. Där passar den perfekt! Tack!

Zima sa...

Vilka fina börsar och mobilfodral! Bindorna var väl kanske inte så jättefina - men verkar väldigt miljövänliga! :)

Tack för din kommentar i min blogg! Tanken med mitt pyssel var att lägga en grund och sen kan man, precis som du skriver, vidareutveckla och anpassa till ens egna förutsättningar.

Önskar dig en trevlig söndag!