måndag 12 november 2012

Bilder från helgen

helgen har jag tillbringat i Göteborg eftersom min systerdotter fyllde 18 år!  Vi skulle fira henne med en middag på kvällen.
Men innan så träffade jag min gamla väninna Carro och vi strosade på stan och käkade lunch! Så mysigt och så himla längesedan vi gjorde något sådant.
Jag passade på att lösa in lite WRAPPar 

god lakrits från GRANIT kostade 4 kr

Jag ska bygga en låda och vill ha hjul på den. 14 kr kostade dessa när jag löst in min WRAPP på Claes Olsson

På söndagen åkte jag och pappa till min faster och på vägen dit åkte vi till Klädkällaren. Tyvärr hade de inte det garnet jag ville ha men jag hittade ju fyra andra fina nystan som ska bli volangsjalar.

På vägen hem åkte vi förbi EM möbler där jag hade 100 kr i WRAPP. Så 1 kr gick detta på. Skålarna ha jag haft span på länge och nu slog jag till!

Söta små brickor att lägga smörgåsen på

Det hade varit en olycka i Hestra så tåget gick bara till Borås. Så det blev buss resten av vägen. SJ bjöd på vatten, knäckebröd och chokladboll.
Vi skulle bli ca 2 timmar sena men Pallemannen hämtade mig i Emmaboda så det blev bara 1.20 timmar. Underbara make ♥♥♥

Inga kommentarer: