torsdag 27 december 2012

Ibland är jag lite korkad :o))

Hej och god fortsättning! 
Jag har inte övergett bloggen, bara firat jul! Min far kom med snöstormen från Göteborg på söndagskvällen. Hela familjen var oroliga för honom, men det gick bra och han blev bara 30 minuter sen.
Så vi kunde börja fira jul i lugn och ro!
Jag och Palle har alltid delat julklappar på morgonen, iom att vi inte delar med hans familj. Och det gjorde vi i år med. Jag hade önskat mig en pysselväska från Panduro, fördelen med den är att den går att stänga. Så slipper alla pennor, pincetter  och övriga 100 nödvändiga saker trilla ut :o))
Visst är den fin??

Nu till den korkade delen; jag fattade aldrig, jag inte ens misstänkte att Palle köpt just den pysselväskan. Så trots att den fina röda julklappen stod flera dagar i skåpet fattade jag aldrig :o)) 

Jag måste varit extremt snäll i år! För jag fick min obligatoriska parfym från Naomi Cambell, ett handvårdskit från The Body Shop, det får jag varje år, och så fick jag en ask med laktosfri choklad ♥ så att även jag skulle kunna njuta.
Har jag sagt att jag älskar den mannen??

Fortsättning följer.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken Lycka! Kram på er båda 2. Mia

Henrietta sa...

Kram tillbaka!
/Henrietta