söndag 8 december 2013

Är jag sjuk??

I helgen har vi varit på en weekendtripp till Malmö! Det var så himla mysigt! Eftersom det var storm i fredags var jag orolig att vi inte skulle komma iväg men buss ersatte hela vägen.
Vi bodde på Clarion Comfort, ett hotell jag verkligen kan rekommendera.
På lördagen var vi ute och sprang i affärer, hur skoj som helst!! Det finns några fler butiker i Malmö än i Karlskrona :-) och även vissa som inte finns i Göteborg. MEN jag handlade inte en pinal!! Inte ens på Granit där vi hade varsin WRAPP! Jag vill inte plocka in en sak till här hemma innan jag har rensat färdigt! Jag behöver helt enkelt inget! Jag som älskar att handla vill inte handla, jag måste vara sjuk ;-)
Något som jag däremot faktiskt handlade var en tomtelatte på Expresso House. Så god! Vi var på Lilla Torg och hittade en julmarknad och andra mysiga affärer så en kaffepaus satt inte fel!
Eftersom det blåste och regnade valde vi att äta på hotellet. Det blev Pulled Pork i habanerosås! Mumma gott.
Lite äventyr blev det även på hemvägen då tåget bara gick till Ronneby. Men vi kom hem till slut och nu bara myser vi ♥
Tack älskade Carro för vår present! Vi njöt till fyllo!!

Inga kommentarer: