måndag 16 december 2013

En massa gratis med WRAPP

På förmiddagen wrappade jag julkaffe på Indiska som ska bli en julklapp, det fortsatte med gratis tamponger från redvill.se och det var reklam för Pronaxen värktablett

Sedan åkte jag och maken ut på shopping runda! Jag vår inte visa vad jag köp eftersom det var en del julklappar, men jag vet att de som ska få paketen inte tittar här. Men ibland gör jag som han säger, men bara ibland!!
På elgiganten wrappade vi 50 kr var, vi köpte julskum, rengöring till datorskärmen och 5 rullar julpapper á 1 kr stycket. Det var saker vi behövde så vi betalade 80 kr istället för 100 kr. Bra affär!

På Jysk hade vi 75 kr var, och där blev det 3 julklappar och en gran som byter färg till maken, man sätter den i en USB port. Vi fick betala 5 kr.

Jag gillar verkligen wrapp! Speciellt på Indiska där man kan köpa fina servetter och gott kaffe!

Inga kommentarer: