fredag 11 mars 2016

Vältränad?

Nej inte än men det går åt rätt håll! Jag har tränat i 6 månader nu och det går sakta framåt!
Målet var ju mindre ont och bättre hälsa. Jag har mindre ont men också nytt ont.
Jag har alltid varit överrörlig och nu börjar det kännas i kroppen tyvärr.
Jag har gått ner ett helt kilon!!! Den här kroppen släpper inte ifrån sig något i onödan inte ;) men jag har blivit mindre trots allt.
Jag har dragit åt skärpet 5 cm. Det är mindre kärlekshandtag på ryggen under behån. Trosor som innan var lite små är nu helt lagom. Och jeansen sitter lösare runt låren.
Och det häftigaste av allt jag kommer längre in i armarna på Palle ❤❤❤ så mindre är jag.
Och vågen är ju egentligen inte det bästa måttet på resultat utan att man tittar på hur kroppen förändras.

Inga kommentarer: