torsdag 18 oktober 2007

Idag funkar tekniken bättre! Så nu visar jag en salig blandning av kort, blomkort + en katt :o)) Det är den högdräktiga Blaizan som förevigats!

Nytt för mig är att sätta band på korten. Har inte riktigt fått till det innan men nu funkar det.

Mitt nya fina staket som jag klappar ömt :o)) (eller slickar på så att ingen annan kan ta det!!!) Staketet är vunnit på tradera för alldeles för många pengar men hÄnglars gamla stämplar går ju inte att köpa någonstans så då är man hänvisad till tradera och överpriser. Det finns en återförsäljare av stämplarna och när hon får in stämplar tar det inte lång stund innan dom är slut :o((. Hon som gör dom har väl inte alltid tid att göra massor av nya stämplar vilket gör att det råder konstant brist på hÄnglar och stÄnglar stämplar.

Nya blomkort i ny teknik blev det igår. Jag har köpt torrpasteller från Stämpelgården Jag köpte en ask med glittriga färger och en färg med murriga färger. Glittret är aningens roligare :o)) För att inte färgen ska kladda så sprayar jag dom med hårspray.

Papper från The Nooks oktoberpaket. Helt underbart papper i helt ljuvliga färger!! Alfabetet är Hippie Chick från Cuttlebug. Jag gillar det skarpt!

Ytterligare ett grattiskort

En mycket dräktig Blaizan. Jag vet inte om man ser att hon antagit en aningens rund form :o))

Så här ligger hon mest hela tiden. Bara tre veckor kvar nu!!

Här har jag lekt med 3D lack som jag fick av min MHV. Bladet uppe till höger är lackat och glänser så fint. Svamparna glänser inte lika mycket dock

Grattis måste man ha på många kort!

Fyra nya blomkort. Ibland tryter ideérna, det är ju så liten yta att jobba på :o)

Inga kommentarer: